Friday, August 30, 2013

Testimoni ESP Shaklee Sebagai Milkbooster


[TESTIMONI ESP SHAKLEE]

Ini adalah testimoni saya sendiri ya. Niat untuk berkongsi dengan kawan-kawan kerana ramai yang nak tau keberkesanan ESP Shaklee. Saya sebenarnya tak pernah buat stok ebm. Kebetulan cuba ESP kerana saya perlu tinggalkan anak yang masih fully bf untuk oustation 3 hari. Masa tu panik sangat terus cuba ja ESP.

Alhamdulillah, konsisten minum ESP, air 3L dan pam juga saya dah boleh simpan 2×4Oz ebm sehari sebagai stok. Semakin hari semakin bertambah boleh simpan. Dalam tempoh 2 minggu..tadaaaa!!! 35×4 Oz! Hasil yang sangat membuatkan saya jatuh cinta pada ESP dan terus daftar jadi ahli Shaklee.

Sekarang saya kombokan ESP dengan Alfalfa. Dah hampir 2 bulan konsisten rupanya ada lagi hasil yang sangat membuatkan saya teruja.. berat dah turun 6 kg!!! Sangat tak sangka sebab tak diet apa pun, makan pun macam biasa. Alhamdulillah... sangat- sangat yakin dengan produk Shaklee yang semulajadi, berkualiti, selamat dan berkesan

Kawan-kawan nak cuba? Hubungi saya untuk pertanyaan dan tempahan. Sharing is caring =)

No comments: