Thursday, March 12, 2015

Celebrity Lass Bantu Kulit Sensitif

Ehhh jah, kenapa ni?
Muka macam ayam berak kapur dah aku tengok?

Perasan sangat ke?
Aku tengah cover ni, ketiak sakit sbb pakai deodorant td.
Dah la melekit2 ketiak ni

Kalau tak pakai aku rasa tak confiden bila badan berpeluh

Tapi bila dah pakai camni la, kulit aku sensitif la

Owh, masalah mudah bagi aku, nah try 🆑 ni, ❌ melekit
❌ bahan kimia

Picit atas tapak tangan, sapu kt ketiak & bilas ja.

Buleh caya ka ni? Macam air biasa ja. Boleh ka #hilangkanbaubadan?

Try dulu, sembang kemudian ok =====
Hai, ceria semacam harini, nak kawen ke?

Hahaha.. nak kawen jeke kena ceria?

Aku nak peluk kau, 🆑 memang best, dah hilangkan masalah ketiak aku tanpa rasa pedih, melekit. Tq Hana, sayang kau =====
Awak, suami, anak, kawan, kakak, sedara ada masalah ketiak berbau? 🆑 special untuk awak

Boleh ya dapatkan #celebritylass daripada pengedar sah berdaftar

#CLteamAmy
017-4336075

No comments: