Tuesday, July 9, 2013

Bantuan Menjelang Ramadhan Untuk Kaum Ibu =)

Alhamdulillah.. tahun ni Ramadhan disambut agak berlainan tapi penuh kesyukuran. Pertama kali Ramadhan bersama dua anak kecil me yang sangat aktif dan ceria. Dua tahun sebelum ni Ramadhan dalam keadaan mengandung hehe =)
 
Mula-mula agak risau jugak boleh ke berpuasa penuh tahun ni sebab masih fully bf anak kedua yang baru berusia 5 bulan. Yalah, mana nak jaga si kecil yang sulung tu, mana nak menyusu si kecil yang kedua tu. Macam-macam la yang bermain di fikiran ni. Tapi me cuba positifkan minda jugak.. kalau mengandung pun boleh lalui jugak sehingga 30 hari, InsyaAllah kali ni mesti boleh punya kan? Chaiyok! Chaiyok!
 
Cuma yang best nya tahun ni ada bantuan talian hayat.. Memang terasa sangat bantuannya.. hasil yang tidak dijangka huhu.. nak tau apa bantuannya? jeng..jeng..jeng!
 

1. ESP - Soy Protein Isolate Powder 
 - Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu. Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
 
2. Meal Shakes Shaklee
- Merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan
 
InsyaAllah.. dah cuba sendiri dua produk ni dan sangat berpuas hati sebagai sumber bekalan tenaga sepanjang hari di samping banyak lagi kebaikannya. Paling best production ebm maintain malah bertambah =) Sesiapa nak cuba sangat disarankan terutama bagi ibu mengandung dan menyusu. Tak rugi pun mencuba... untuk kebaikan diri dan anak kita juga =)

Ingin mencuba produk Shaklee? Hubungi:

Amy Noor Zaina
ID: 929625
Tel: 017-4336075

No comments: