Wednesday, July 17, 2013

Shaklee: Meal Shakes Memang Terbaik!!!


Assalamualaikum semua!

Salam ramadhan.. Moga-moga hari ni terus bersemangat untuk berpuasa ya. Lagi seronok kalau anak-anak pun bersemangat nak berpuasa sama kita kan? InsyaAllah, berilah dorongan dan semangat kepada mereka mesti bertahan puasa tu. Bak kata pepatah melentur buluh biar dari rebungnya =)
 
Kali ni me nak kongsi lagi satu produk ‘hot ‘ Shaklee iaitu Meal Shakes. Kalau dilihat banyak sangat khasiat MS ni.. kat gambar di bawah ni me dah ringkaskan serba sikit kelebihan MS. Jom kita tengok sama-sama ya:
 

 
(klik untuk besarkan imej)
 
 
Ha.. kalau nak tau MS ni sangat baik jika dijadikan makanan tambahan untuk anak-anak berumur 1 tahun ke atas. Paling baik khasiatnya sebagai ‘meal replacement’ yang kaya dengan nutrisi. Kalau anak-anak yang tak berapa nak lalu makan eloklah diberi MS ni.. InsyaAllah dapat la jugak menampung kelompongan nutrisi akibat kurang makan. Selera makan anak pun akan bertambah tau jika konsisten ambil MS ni.
 
Selain itu, anak-anak yang selalu demam, sakit, selsema dan lemah badan juga elok diamalkan minum MS yang dapat membantu sistem imun. MS nih kaya dengan protein jadi pembentukan semula sel dalam badan tu cepat. Anak-anak pun cergas ja sepanjang hari. Kalau ada anak-anak yang mengalami masalah sembelit pun elok juga diamalkan kerana MS kaya dengan serat larut. Di samping itu, tumbesaran anak pun elok ja dengan bantuan MS.
 
Eh.. MS bukan untuk kanak-kanak saja tau. Untuk seisi keluarga juga sangat sesuai. Kalau dewasa pun sangat elok minum MS ni terutama ibu mengandung yang perlukan nutrisi tambahan. MS ni mengenyangkan, jadi kepada yang berdiet elok sangatlah ambil MS sebagai supplement dan sarapan atau ‘meal replacement’ setiap pagi/ptg/mlm. Kalau diamalkan, InsyaAllah akan mendapat kesan baik pada kulit kerana MS ni ada Vit-B, zat besi dan copper untuk pembentukan darah merah jadi muka pun akan berseri-seri hehehe!
 
Jomlah cuba Meal Shakes ni.. tak rugi pun sebab satu bekas MS ni boleh tahan 2 bulan lebih. Untuk kanak-kanak hanya 1 sudu cukup sekali saja sehari boleh campur dalam apa-apa minuman kegemaran kecuali kafein. Untuk dewasa pula 2 sudu sehari tapi kalau nak satu saja pun dah cukup =)
 
Nak cuba produk Shaklee? Hubungi saya untuk tempahan =)

Amy (ID:929625)
WA/SMS: 017-4336075
Pengedar Sah Shaklee
 
 
 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 

No comments: