Saturday, July 5, 2014

Nak Beli Sendiri Shaklee Guna eSell?

Secara rasminya eSell telah berfungsi =)

Shaklee dah mudahkan customer dengan adanya eSell. Apa tu eSell? Lebih kurang macam shopping chart dalam website online yang ada sekarang ni.

Sebelum ni ahli saja yang boleh akses sistem online Shaklee untuk order barang, sekarang semua orang boleh akses melalui link yang dikongsi oleh pengedar sah untuk beli sendiri. Best nya =)

Apa yang anda perlu buat untuk akses sistem eSell tu? Ok jom me cerita serba sikit ya:

1. INTERNET

Semestinya kena ada internet. Tak kiralah guna laptop atau smartphone. Internet slow pun masih boleh akses melalui web browser Mozilla Firefox. Kalau browser lain belum support. Jika anda menggunakan smartphone,  anda boleh cuba akses link menggunakan browser Flash Fox.

2. KAD DEBIT/KREDIT

Sepertimana pembelian internet yang lain, pembayaran adalah melalui sistem atas talian. Selepas pengesahan barang yang anda nak, anda perlu mengisi maklumat untuk penghantaran melalui pos. Seterusnya adalah maklumat pembayaran. Anda perlu masukkan butiran kad debit / kredit dan akan terus disambungkan ke bank berkenaan (macam online banking biasa)

3. LINK PEMBELIAN

Sebenarnya ini yang utama. Jika anda menggunakan link daripada SID (contohnya me) barulah anda boleh mengakses dan juga berhak mendapat konsultansi terbaik daripada me. Jika anda membuat pembelian melalui link SID lain, maka anda perlu mendapatkan konsultansi dengan beliau.

Mudah kan? Ini namanya Win - Win Situation.  Shaklee mudahkan anda, anda mudahkan SID =) Jika anda masih nak membeli melalui me secara biasa pun tak ada masalah. Boleh saja PM / WA / SMS me bila-bila masa dan In Sha Allah me cuba berikan konsultansi terbaik =)

So lepas ni me akan kongsikan link untuk anda shopping ya. Jika nak membeli sendiri klik saja link itu =)

Selamat mencuba! (^_^)

Amy ( ID : 929625 )
WA / SMS : 017-4336075

No comments: