Monday, November 10, 2014

Isteri Ada Masalah Bau Badan?

'BELI' SUAMI DENGAN RM75
.
Saya berjaya mendapat BERJUTA KASIH SAYANG dengan sedikit PELABURAN.
.
6 bulan kami berkahwin, bukan sahaja tak kelihatan seperti pasangan baru kahwin, malah seperti BUKAN suami isteri.
.
Melihat pasangan lain kahwin berpuluh tahun namun romantik, buat saya cemburu.
Sedih bila memikirkan kalau kalau suami ada yang lain.
.
Akhirnya saya dapat sms pengakuan jujur suami saya , Dia kata bila kami keluar, saya aktif peluh. Peluh bagus katanya, tapi badan saya berbau sampai dia rasa kurang selesa.
.
Mulanya saya agak sentap, saya sangkakan itu hanya masalah KECIL, Namun masalah itu yang buat saya SEMAKIN SENGSARA.
.
Saya Beranikan diri untuk Cuba CL yang saya lihat penuh di newsfeed Semalam, harga saya letak NO.2, 
yang penting saya tak nak suami jadikan masalah saya alasan dia tak romantik lagi!
.
Harini bila saya Cuba terus CL yang baru dihantar poslaju, saya sangat terkejut!
.
Satu hari saya kemas rumah berpeluh, namun tiada sebarang bau pun, bila suami balik saya belum sempat mandi, terus saya angkat ketiak tanya "ada bau x?"
.
Di saat dia kata "tak ! " & memeluk saya, saya bergenang air mata, Ya Allah, syukur akhirnya masalah saya selesai.
.
RM75 yang saya laburkan,berjaya 'membeli' suami saya semula dan KEBAHAGIAAN kami.
.
Selamat Mencuba Pada anda semua yang mempunyai masalah sama dengan saya .
.
Hubungi saya di 017-4336075
.
Follow saya @avissawella
Follow saya @avissawella
Follow saya @avissawella

No comments: