Sunday, November 2, 2014

Bebas Bau Badan ~ Celebrity Lass

Aku yang dulu Bukanlah yang sekarang
Dulu ku masam sekarang ku bebas bau
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku confident giler

Cita2ku menjadi org wangi
Dulu ku masam sekrg Alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang Maha Kuasa
Memberi CL untukku semua

Hidupku dulu mmg kuat berpeluh
Pulang mlm, bau mmg muntah ijau!
Mengejar cita2 plg mulia
Membantu keluarga di rumah

Rakan2ku dulu tak mahu dekat
Terpaksa ku jd kera sumbang
Tapi aku tak putus asa
Pasti yang kuasa memberi jalanNya

Aku yang dahulu bukanlah yg sekrg
Dulu ku masam sekrg ku bebas bau
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekrg aku konfiden giler

Terima kasih CelebrityLass ku sayang 😘😘😘

WA/SMS : 017-4336075 kalau nak bebas bau tau 😉

#saya jual #celebrity lass #bau badan #odorless #clteammar #hilangkan bau badan #trial celebrity lass #celebrity lass Putrajaya #teamdms

No comments: