Tuesday, March 18, 2014

Best Ke Jadi Ahli Shaklee?

Ramai yang bertanya  macam mana nak jadi ahli Shaklee? Best ke jadi ahli Shaklee?

Macam mana nak jadi ahli Shaklee?

Senang saja. Anda boleh beri maklumat diri anda kepada saya dan saya akan daftarkan anda secara online. Cuma perlukan yuran keahlian RM75 sekali seumur hidup saja. Nak makan sendiri ke nak beli untuk tersayang ke nak buat bisnes pun boleh. Sekiranya anda membuat pembelian mencukupi 200 point pun anda akan mendapat Free Membership saja. Tak perlu yuran keahlian =)

Apa yang best nya jadi ahli Shaklee?


Sangat best sebab ada 3C - Cash, Car and Convention! Nak dapat banyak cash bonus, anda perlu banyakkan jualan. Kalau tak nak jual cuma nak makan sendiri pun jika cukup point yang terkumpul anda akan dapat juga cash bonus tu. Kadang-kadang tak perasan pun dah layak dapat cash bonus sedangkan beli untuk makan sendiri saja. Mudahkan? 

Bila dah cukup syarat dan kelayakan dapat pula Car Bonus dalam bentuk tunai.. wow.. boleh bayar duit kereta bulan-bulan tu. Nak beli kereta baru pun boleh saja kan. Lagi?? Terus kepada C yang ke-3 iaitu Convention pula di mana boleh pergi bercuti atau umrah. Bukan senang nak dapat percutian free dan umrah yang disponsor  pula tu.. Best kan?

Sekiranya anda berminat nak berbisnes pula tak perlu nak modal ribu riban, tak payah nak stok dan tak payah nak keluar malam-malam cari orang, cari customer. Anda hanya perlukan INTERNET sahaja ok. Kenapa internet? Sebabnya kita lebih banyak share dan order Shaklee melalui internet dah sekarang ni.. online system la katakan =)  

Kalau tak ada internet macam mana? Nak order secara manual kat kuanter pun boleh juga, hanya perlu ke cawangan Shaklee yang terdekat saja. Nak buat secara offline pun ada caranya. Jangan risau, anda secara automatik akan menjadi ahli dalam group Shaklee kami yang sangat marvellous!

Jangan tak tahu, ramai surirumah yang berpendapatan tinggi dengan menjadi prngedar Shaklee tau. Yang penting nak buat dan nak usaha kan?

Jangan tunggu lagi, jomlah bershaklee! Berminat? Pm kami untuk penerangan lebih lanjut =)

AMY (ID: 929625 )
+ 60174336075

No comments: