Friday, March 7, 2014

Best sangat ke Collagen Powder Shaklee???

Collagen Powder Shaklee Memang Hebat!
 
Ramai dah cuba Collagen Powder Shaklee kan? Mesti dah jatuh cinta dengan Collagen ni bila dah rasa sendiri perubahan yang sangat ketara pada kulit terutama wajah kan?? Hanya yang dah cuba saja yang tahu dan akan cakap Shaklee memang terbaik! =)
 
Sebelum ni me dah ceritakan perbezaan Collagen Powder Shaklee dengan Collagen lain secara panjang lebar kan (boleh baca di sini) jadi ramai dah tahu kelebihannya. Kat sini me nak kongsi balik keistimewaan Collagen Powder Shaklee yang membuatkan ramai menjadi pengguna tegarnya (^_^)
 

 
 
Keistimewaan Collagen Powder Shaklee:
 
Collagen Powder Shaklee sangat memberi kesan untuk kecantikan juga membantu untuk fungsi-fungsi lain:
  • Mencantik dan menyuburkan rambut - Kandungan kolagen dalam lapisan korium merupakan bekalan nutrisi kepada epidermis dan rambut. Kekurangan kolagen menyebabkan rambut kering dan bercabang
  • Mencantikkan kuku – Kurang kolagen boleh menyebabkan kuku kusam dan mudah patah.
  • Menegangkan payudara – Kolagen membantu menganjalkan dan menegangkan kembali payudara
  • Menguatkan tulang – Masalah osteoporosis dan kekejangan kaki adalah berpunca darpadai kehilangan kolagen yang membentuk 80% daripada jumlah kepadatan tulang sedangkan kehilangan kalsium, magnesium dan fosforus hanya 20%. Jadi kita perlukan kolagen untuk tulang yang sihat.
Haa... best? best? best? Memang sangat best! Jangan tunggu lagi,.. rugi kalau tak cuba tau. Nak cuba atau nak order boleh pm me cepat2 ok? Semestinya konsultansi terbaik untuk anda semua tau! =) 
 
 
Amy (ID:929625)
+60174336075
Pengedar Sah Shaklee
 
 

No comments: