Sunday, April 6, 2014

Lobak Merah Moden Untuk Kesihatan Mata Anda!

Lobak Merah Moden???? Apa tu?
 
Haa.. itulah Carotomax Shaklee. Vitamin yang kaya dengan Vitamin A untuk kesihatan mata. Carotomax sangat sinonim dengan masalah rabun mata. Bukan setakat itu, malahan Carotomax mempunyai banyak lagi khasiat yang pasti membuatkan anda semua teruja!
 
Lihat sahaja 1 hidangan Carotomax bersamaan dengan beberapa makanan lain yang sememangnya dalam kuantiti yang besar dan memberi kebaikan untuk badan anda =)
 
Apa yang Carotomax boleh bantu anda? Jom kita kongsi:
 
Mempertingkatkan penglihatan :
Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, katarak, eye bags dan gegelung hitam dimata. 
 
Meredakan penyakit kulit :
Pengambilan yang konsisten akan melegakan masalah kulit seperti psioriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat dan akne. 
 
Melawan kanser dan oksidasi:
Pengambilan  kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. ini akan mengurangkan risiko kanser terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga membantu mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida
 
Menghalang Infeksi:
Melalui cara merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit berkait sistem respiratori
 
Menggalakkan perkembangan normal dan sihat
Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi.
 
Carotomax sangat sesuai bagi anda yang nak mencuba untuk mengurangkan masalah rabun. Sekurang-kurangnya kita berusaha kan. Tak rugi pun untuk menjadikan Carotomax sebagai makanan tambahan =)
 
Hubungi kami segera untuk konsultansi terbaik ya!  (^_^)
 
Amy ( ID : 929625 )
WA / SMS : 017-4336075
Pengedar Sah Shaklee
 
#sayajualshaklee #Carotomax #shakleeputrajaya
 

No comments: