Wednesday, May 7, 2014

Collagen Shaklee Marvellous!

Alhamdulillah,  dapat repeat order untuk Collagen Powder Shaklee yang marvellous tu. Hanya yang dah cuba saja tau betapa best dan berkesannya collagen ni. Bukan sebarangan collagen tau.. ramai yang selalu tanya apa bezanya? Oklah, me share sikit info ya =)

~ Kandungan utamanya 4000mg Kolagen sisik Ikan Merah proprietari (mahal oo ikan merah) laut dalam yang terbukti mempunyai kadar penyerapan paling tinggi berbanding kolagen haiwan dan tumbuhan. 100% tulen, semulajadi dan selamat.

~ Dalam collagen ni juga ada ekstrak Vitamin C, Vitamin B, Pfaffia, biji Camelia japonica, Lactobacillus acidophilus dan kekerang yang berkesan untuk kesihatan dan kecantikan dalaman serta luaran. Satu badan dapat manfaat tau.

~ Oh ya, Collagen Powder Shaklee ni juga dah diuji secara klinikal dan hasil menunjukkan kulit lebih lembab, lembut, tegang dan cerah (skin appearance improved 71%) selepas 8 minggu pengambilan berterusan Collagen Powder Shaklee! Hebat tak?

Ni bukan omongan kosong, ni bukan cubaan, ni betul2 punya ni. Pendek kata, Collagen Powder Shaklee memang best! Nak cuba memang tak rugilah <(^_^)>

No comments: