Thursday, May 8, 2014

Set Energy Booster Menjelang Ramadhan

Alhamdulillah, Bulan Ramadhan Al - Mubarak bakal menjelma tak lama lagi. Sedikit sebanyak persiapan dari segi mental dan fizikal dah perlu dilatih, tidaklah mengejut bila mula berpuasa nanti ya dak?
 
Me nak kongsikan Set Tenaga atau Energy Booster ni dengan kawan-kawan semua. Khas buat ibu-ibu mengandung dan menyusu dan sesiapa sahaja yang memerlukan tenaga tambahan untuk menjalani aktiviti dengan cergas dan bertenaga sepanjang hari. Jom check it out! =)
 
 
Pengalaman me sepanjang tempoh menyusu dengan Set Tenaga ni memang betul-betul sangat membantu. Me minum susu dengan campuran ESP dan Meal Shakes (MS) sebagai minuman bersahur. Nasi me makan juga tapi sekadar alas perut sebabnya bila dah minum Set Tenaga ni memang dah kenyang sangat-sangat. Esoknya bila ke office, badan rasa segar dan tak lemau hehe..
 
Set Tenaga gabungan mantap daripada ESP dan Meal Shakes akan memberikan rasa yang mengenyangkan, memberikan tenaga dan kecergasan serta manfaat untuk kulit juga. Itu kiranya sebagai bonuslah kan kerana ESP Shaklee ni memang terkenal untuk kecantikan kulit. Manakala Meal Shakes juga terkenal dengan khasiatnya yang menyeluruh untuk badan sebagai multivitamin.
 
 
ESP - Soy Protein Isolate Powder 
  • Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu. menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten
Meal Shakes Shaklee
  • Merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan
 
Alhamdulillah.. me sangat berpuas hati dengan Set Energy Booster Shaklee ni sebagai sumber bekalan tenaga sepanjang hari semasa Ramadhan tambahan pula dalam keadaan menyusu sepenuhnya anak kedua me, Ammar. Tak menyesal pun mencuba set ni. Jadi ibu-ibu, kakak-kakak dan sahabat sekalian, jom kita buat persiapan Ramadhan ni dengan kombo ESP dan MS sebagai energy booster. In sya Allah, pasti membantu! =)
 
* Meal Shakes ni tahan 2 bulan tau.. jom grab cepat, buat stok untuk diri dan anak-anak dan sekeluarga ya =)

* Bagi yang nak gantikan Meal Shakes dengan Vitalea pun boleh sebab keduanya berfungsi sebagai multivitamin
 
Hubungi kami segera ya untuk konsultansi:
 
Amy (ID:929625)
WA / SMS: 017-4336075
Pengedar Sah Shaklee

No comments: