Monday, October 13, 2014

Alfalfa ~ Jamu Moden Khasiat Menakjubkan

Alfalfa Shaklee

Dah cuba jamu moden ni? Alfalfa ni raja segala herba tau. Kalau wanita yang amalkan, kesannya sama seperti mengamalkan makan jamu. Tapi tak ada bau jamu ya, bau tumbuhan je 😄

Salah satu fungsi Alfalfa yang best ni adalah sebagai penggalak susu badan atau milk booster kata orang sekarang. Berkesan ke? Ya, betul berkesan jika kena dengan caranya. Macam mana pula tu?

Mudah sahaja, back to the basic. Kena tahu jadual mengepam, kena minum cukup air dan paling penting jaga makan. Alfalfa ni sebagai tambahan kepada kita untuk galakkan lagi penghasilan susu selain rangsangan daripada anak. Ingat ya ~ konsep demand and supply sangat penting dalam menjayakan penghasilan susu yang lebih banyak dan meriah =)

Selain itu, alfalfa juga sebagai jamu moden atau kacip fatimah moden untuk kesihatan dalaman wanita. Jika anda pernah mengamalkan jamu tapi tak tahan dengan bau dan 'panas' jamu, Alfalfa ni sangat natural untuk diamalkan. Fungsi untuk dalaman wanita memang ramai yang merasai kelainannya.

Paling best Alfalfa dapat membantu menghilangkan bau badan secara semulajadi. Amalkan makan alfalfa untuk membuang toksin dalam badan. Secara semulajadi bau badan akan berkurang =)

Nak cuba Alfalfa? Boleh.. macam-macam khasiat alfalfa ni. Harga pun cuma RM53 sahaja untuk 330 biji.. banyak kan? Jimat lagi. Nak diskaun? WA / SMS : 017-4336075 ya 😊

#sayajualshaklee #shakleeputrajaya #sayajual #shaklee #Alfalfa #jamumoden

No comments: