Wednesday, October 1, 2014

Kenapa Saya Suka Celebrity Lass?

Feel the product 

Kenapa saya pilih celebrity lass?

Sebab saya dah jatuh cinta & suka dgn celebrity lass pada hari pertama lagi sy guna CL ni. Ya hari pertama sebab pemakaian CL ni kesan serta merta.

CL memang membantu sy yg dulu kurang yakin dengan bau badan sendiri.

Saya yang dulu risau bila berpeluh
Saya yang dulu risau bila lupa pakai deodorant
Saya yang dulu bila petang dah tak keruan bila peluh mula kering start berbau

Ramai yang tak mengaku badan mereka berbau, tp kenapa perlu pakai deodorant dan perfume kalau YAKIN & SELESA dengan bau badan sendiri
Bukan deodorant tak bagus, tp ada yang xsesuai pakai deodorant sbb guna bahan kimia.

Ada yang rasa tak selesa sebab ketiak melekit
Ada yang rasa xsuka sebab baju kotor & melekat kesan kuning di ketiak

Celebrity Lass ni kira macam initiatif bg yg suka 100% semulajadi..hehehehe..

Tak melekit, selesa, tahan lebih lama(24jam) kesan serta merta

Sekarang ni ada TRIAL pack tau.. murah ja.. tapi kalau full pack lagi jimat sebab Tahan 90 hari
Pilih ja nk yang mana.. dua2 pon berbaloi
Boleh dapatkan daripada saya

Pengedar Celebrity Lass
017-4336075

Penghantaran PERCUMA hingga ke alamat anda.
P/S : saya berani jamin CL sangat berkesan!  (^_^)

No comments: